Mes priimame grąžinimus arba keitimus už visus mūsų gaminius per 15 dienų nuo dienos, kai gavote
užsakymą.
Prekių grąžinimo rekalavimai :
- Prekė(-ės) privalo būti tokios pat būklės su etiketėmis.
- Prekė(-ės) negali būti dėvima, plauta ar pakeista.
Deja, bet negalėsime priimti prekės(-ių), jei ji neatitiks nurodytų reikalavimų. - AR GRĄŽINIMAS NEMOKAMAS?
Siuntimo išlaidos grąžinant prekę(-es) yra padengiamos kliento.
KAIP IR KUR GRĄŽINTI PREKĘ?
Norėdami inicijuoti grąžinimą, parašykite mums laišką info@skardos.eu naudodami tą patį el.pašto
adresą, kuriuo ir užsakinėjote prekę(-es).
Suteiksime jums pilną grąžinimo adresą, susisiekus nurodytu el.paštu.
Kai prekė(-ės) bus gauta(-os), jūs gausite naują prekę (pakeistą) arba visą grąžinamąją išmoką
(prekės kaina be siuntimo išlaidų).
UAB “Skardos sprendimai” nėra atsakingi už prarastą prekių grąžinimą. Norėdami grąžinti prekę (-es)
rekomenduojame naudoti registruotą siuntą ir saugoti siuntos informaciją.
KIEK UŽTRUNKA PREKĖS (-IŲ) GRĄŽINIMAS / KEITIMAS
UAB “Skardos sprendimai” atsakys į jūsų grąžinimo užklausą per 24 valandas.
KĄ DARYTI JEI GAVAU PAŽEISTĄ PREKĘ(-ES) ARBA ATSIŲSTA KLAIDINGA PREKĖ(-ĖS)?
Mes tikimės, kad taip niekada neįvyks, vienok jei gausite sugadintą prekę(-es) arba yra gamybos
klaida, nedelsdami susisiekite su mumis el.paštu info@skardos. arba telefonu +37060050116